Bahar0101 hiç korkup strese girmeyin gebeliğin tadını doya doya çıkarın ben yeni doğum yaptım normal doğum kesi de dikiş de var herşey çok kolaydı diyemem ama çok zordu da demiyorum Allah bi kolaylık veriyor kesilirken zaten doğum anında pek hissedilmiyor böyle bi cız etti kesildiğini anladım dikiş kısmı da uyuşması İçin iğne yapılıyor benim kanamam durmadığı İçin kesi az olmasına rağmen dikişlerim çok olmuş bir dikiş atılacak yere üç dikiş atmak zorunda kaldım demişti ebe o yordu beni sadece onun dışında 28 gün oldu doğum yapalı emin olun bütün acılarım ağrılarım geçti gitti bile Rabbim kolaylık versin İnşaAllah