1gizemtekiinn Kızlar 39+1 im hala doğum yapmadım sancımda yok 🤣 doğumumda normal ilerliyor şuan yarın kontrole gidicem tabi. Siz ne zaman doğurdunuz başınıza böyle bi durum geldimi? 🤣 benim çocuk içeriyi sevdi galiba yaşını alınca çıkacak herhalde hhaha 🤣🤣