PMY23 Selam Kızlar, bu beklediğim 2. Ay. İnşallah her şey gönlümüzce olur, hayırlısı olur 😊 Çok heyecanlı keyifli bir süreç şimdilik. Umutlu hissetmek iyi hissettiriyor galiba. Sizler nasılsınız?
mrsperaa PMY23 bir diğer bekleyen de benim Aralık ayında kimyasal geçirdim geçen aydan beri tekrar deniyorum bakalım sizin ki gibi benim de 2. Denemem hayırlısı 😊
Gorkim PMY23 bende beklemedeyim bat 19 benimde kasımlarım çok ağrıyor sankş kerpetenle sıkıştırıyorlar özellikle sağ kasığım arada belim ağrıyor ama hiç göğüs hassasiyeti yok o beni düşündürüyor bir kaybım var ozmn göğüslerime dokununca acıyordu geçen perşembe yumurtlama gördüm 6gün geçti şuan heycanlı bekleyiş ne zormuş.
Bsrnura PMY23 benim da Kasım başında üçüncü kürtajım oldu ondan sonra rahim filmi t rahim ameliyatı tekrar rahim filmi ondan sonra stresten prolaktin yükseldi uzun bir sürecim oldu anlıcan üç aydır deniyorum ilk ay aşırı stresliydim ikinci ay her gün denedik olmadı şuan üçüncü ay oldu düşünmemeye stres yapmamaya çalıştım olmazsa dr. Gidip yumurtlama takibi yapıcam seneye dogu tayini görmeden olsun istiyorum artık😪
Bsrnura PMY23 bat 17 bekliyorum hiç bir belirtim yok gebelik testi ve belirti için erken sanırım inşallah bu ay olur ya olmazsa yumurtlama takibi için Dr. Gidicem inşallah gerek kalmaz 😪
PMY23 Gecikmenin olması en doğru sonuç diyorlar ama 16 ya da 17 haziranda erken gebelik testi yapma planım var. Siz ne zaman yapacaksınız peki?
PMY23 mrsperaa Bilmediğim için soruyorum. Kimyasal geçirmek ne demek? Beraber bekleriz inşallah mutluluğumuzu da paylaşırız 😊
mrsperaa PMY23 Kimyasal gebelik beta hcg kanda yükseliyor sonra bir anda düşüyor ve adet kanaması oluyor. O sıra da da aslında düşük yapıyorsunuz
Berika8 Benim de 16 martta bebeğim kalbi durması nedeniyle bir kaybım var, bu ay tekrar yumurtalama günlerini denedik sonucu merak ediyorum ☺️
PMY23 Berika8 Kaybınız için üzüldüm 🙏🏼 Hayat devam ettiği müddetçe umut vardır inşallah güzel haberler alırız
Gorkim Berika8 benimde aynı oldu 18şubat ama geçen yıl 8+4de kalbi durmuş Allahın takdiri dedik ne yapalım
haticenurrr benimde 20 haziran bende 16sında erken gebelik testi yapmayı düsünüyorum, bu ay ovülasyon testi ile takip ettim gecen ay uygulama yüzünden yanlıs zamanları degerlendirmisim 2. denememiz insallah mutlu haberi alırız❤️
Berika8 Ovulasyon testi ile strese girmekten korkuyorum bende bu ay uygulama ile takip ettim umarım doğru denk gelmiştir salya gibi uzayan akıntım olmuştu şimdide beyaz krem gibi bir akıntım oluyor ara ara da göğüslerimde sızı gibi oluyo haticenurrr
PMY23 Gorkim Benim herhangi bir belirtim yok ama kişiden kişiye değişiyormuş. Bi tarih beklemek hep zor olmuştur :) tarih olmasa günler göz açıp kapayınca geçiyor 😊
Happy-melek1997 Gorkim bende 21 nisanda kürtaj oldum en büyük sıkıntım gögüs ağrısıydı uçlarına kadar acıyor sızlıyordu aşırı şişmişti kürtaj olana kadar da geçmedi kasık ağrısı adet olacakmış gibi his falandı bende 21 haziran adet günüm bekliyorum 2 gündür falan hafif kasık ağrıları var o kadar başka Bi belirti yok bakalım hayırlısı ne diyim ama hayatm boyunca böyle gögüs ağrısı yaşamamıştım ben
haticenurrr PMY23 tabii ki insallah güzel sonuçlarla karsılasırız 😍😍 gecen ay çok beklentiye girmistim ve okudugum her belirtiyi hissetmistim kendimi hamile sanmıstım resmen simdi asla öyle yapmayacağım 🙈 sadece kasık ağrım oldu oda çatlamadan kaynaklı sanırım
PMY23 Gorkim öyle tabi 🙏🏼 Hayırlısı böyleymiş demek gerekiyor yoksa geride bırakamayınca üzülüyorda üzülüyor insan
PMY23 Gorkim Benimde aklıma öyle şeyler geliyor ama regli gecikmesinden önce çok umutlanmamak gerekir diyorlar. O yüzden evde test uygulayacağım eğer 2 çizgi varsa kan vermeye gideceğim. 2 çizgi yoksa ben regliyi bekleyeceğim. Yine de karar sizin :)
PMY23 Berika8 Evet kendi belirtileriniz ile de anlamanız mümkün. Ben ovülasyon testini çok severek kullandım :) bi nevi eğlence haline geldi.
haticenurrr Berika8 bende ilk defa kullandığım için acaba yumurtlama olmayacak mı diye stres yaptım acıkcası, ama uygulamadan farklı zamanda cıktıgı icin benim açımdan daha iyi oldu, 18. gün gördüm. akıntı ve agrılara dikkat ettim aslında belli ediyor kendini o dönem🥰