Sirinseyma Kızlar bir haftadır üst bacağımda ağrı var yürürken ayakta artıyor dinlenince geçiyor. Ama bugün belime ve kasıklarıma da vurdu. Bu haftalarda böyle şeyler yaşayan var mı acaba