MerveeD karakiz1 Benımde İlk dogumum du alacaktım sonra kargoda sıkıntı cıktı vazgectım.. Özelde dogum yaptım 25 gun once hastane hasta bezı verdı 2 tane sonrasında cocuk bezı kullandım 3 gun şimdide normal Pet kullanıyorum
guzel_anne1 karakiz1 Kullanışlı oluyor ama illaki depend olmak zorunda değil, Migros ve şokda canped satılıyor hasta bezi ondan da tercih edebilirsiniz
Meleq karakiz1 cırtlı hasta bezi hem daha steril hem de kullanımı daha kolaymış depeend kullanan bikaç yakınım memnun kalmadı doktorum da hijyen açısından cırtlı hasta bezini önerdi..
karakiz1 mekutlu12 duuyqquu Yaseminf Meleq guzel_anne1 Ozge Hepinize cevaplariniz icin tesekkur ederim ozaman bende hasta bezi alayım 👌 hasta bezi daha cok aklima yatti
duuyqquu Normal doğum yapacaksan eğer depend sıkıntı oluyormuş. Giy çıkar zor diye okumuştum. Hasta bezi öneriyorlar canım. Bende hasta bezi aldım 1 paket daha çok var ama normal olmazsa da kullanırım yinede