gozgozanne Damladamla123 2 doz oldum hiç yan etki olmadım canım. Sadece ilkinde ilk gün kolum ağrıdı biraz ama dayanılmayacak bir aşı değildi
Meyra41 Damladamla123 5 yıl once gebelikte 2 doz aşı vuruldum tatonoz ve ellerimde egzama oluştu yillardir ara ara soner tekrarlar malesef
Gulcahan Ben 2 dozu da oldum hiçbir yan etki yaşamadım sadece ilk doz da kolumu kaldiramadim biraz ağrı oldu o kadar
Blossoomm esradgn123 ben de 18 im haftaya 19 olcam ebe hanım söylemişti 20 gibi bişey unuttum🤭😁 olmadı 19 da giderm teşekkürker 🫶🏻