Merhaba kızlar ilk doğumumda Meryem Ana otunu yeğenim suya koyup Meryem suresini okumuştu ama yarıda bırakmıştı ve otu alıp poşete koymuş öyle kaldı bende duruyor, şimdi tekrar hamileyim 34 haftalık ve aynı otu tekrar kullanabiliyor muyum bilgisi olan var mı