Gnm 14+3 teyim. 59 la hamile kaldım. Abur cuburu gece kaçırdığımda bi anda 63 oldum. Sonra dikkat ettim 2 3 gün 61 oldum. Şimdi yine abarttım ve 64 oldum. GöZüm iyice korktu bu sefer günde 30 dakikalık yürüyüş yaptım ve yine sağlıklı beslendim yani öğünlerde çok yedim ara öğünde de meyve ve yoğurt abur cubur ve tuzu azalttım şimdi 60 oldum 4 günde oldu bu. Bende olan bu ödem atma mı yoksa kilo mu veriyorum bu durum yaşayan var mı? Çocuğa zararı oluyor mu bu hızlı iniş çıkış korktum biraz..
gonulcelen Gnm ödemdir bu kdr hızlı kilo alıp verme yansımaz bn 2 gün ağzıma lokma koymadım öyle bir değişiklik bile olmadı kilomda demekki vücudunuz ödeme su tutmaya müsait dikkat edin tuzlu ve şekerli abur cuburlar vücüttaki su miktarını arttırıyormhs
Zuhalkorkmaz2205 Gnm abur cuburda muhtemelen tuz vardır oda ödem yapıyo canım yürüyüş yaptığın zamanda ödem gidiyo şişlik iniyo falan ondan kaynaklı olabilir. Bende yürüyüş yaptığım zaman iki kilo fark ediyo
deletedmom6295 Gnm tuvalete çıkmayla alakalı bende bazen gün içinde 1.5-2 kilo fark ettiği oluyır bir gün demir ilacını içmiyorum bağırsaklarım boşalınca bakıyorum kilo alımı normale dönüyor 😀
Gnm gonulcelen Zuhalkorkmaz2205 sanırım evet kızlar benim hamilelikten önce de her adet döneminde aşırı tuzlu yeme isteği oluyordu ve vücudum şişiyordu resmen sonra geçiyordu. Ama hamilelikte bu kadar hızlı etki edeceği aklıma gelmedi çok hızlı kilo alıyorum sandım ikinci dikkat ettiğimde aklıma geldi ödem olayı. Bu ödem olayının çocuğa ve bana kritik zararları var mı?
gonulcelen Gnm yani var mı açıkcası bilmiyorum ama doktor her gittiğim de vücuduma bakıyor bacağıma elini bastırıp bırakıyor 🤷🏼♀️
Gnm deletedmom6295 o faktör de var sanırım doğru Demir ilacını içiyorum 2 haftadır ve tuvalete çıkan problemi yaşıyorum 😊