Hana_33 Minnakelifim03 34+2 oldum ama daha bugün cıktı sol gogusumde bir ufak çizdi ama arka bacakların belin dersen harita oldum 😁👍
Deniz2018 Minnakelifim03 37+4bende Hiç çatlak Olmadı şimdiye kadar 3 4 ayımdan Zeytinyağı Sürdüm ama Göğüslerime değil Karnıma Karnımdada Bişey yok bide bol su İçiyorum
Deniz2018 Minnakelifim03 geçer diyenlere İnanmayın 😖maalesef geçmiyor başta Mor Olan çatlaklar Zamanla Beyazlaşıyor o kadar Ama geçmiyo
behrem geçmez maalesef, siz yine de bepanthen madecassol gibi cilt yenileyici kremler kullanın hem de nemlendirmeye devam edin belki yeni gelenlerin önüne geçersiniz mutlaka ama mutlaka bol su tüketmeyi unutmayın
Ayb Lierac kullanabilirsiniz ben de çatlak olur diye bekliyordum tüm ailem çatladı çünkü ama ilk haftalardan beri düzenli olarak lierac kullandım şuan 33 haftayım henüz yok çatlağım inşallah olmaz
Hana_33 Minnakelifim03 valla üzülme ama geçeceğini sanmam benim doğuma çok birşey yok ama şöyle söyleyeyim çatlaklar kırmızı mor geçer onlar diyorlardı umudum yok geçecek gibi degl