7 haftamdayım ve kanama görüyorum 3 gündür 2 gündür aşırı kanamam gelıyor ve parça gelıyor hastaneye kaç gündür üst üste gıttım doktor normal dedi bu yüzden hergun gelme dedı bebekte kalp atışı da iyi çok şükür böyle yaşayan var mı ben korkuyorum gerçekten normal mı acaba