Tssemanur https://resimyukle.io/r/ID69tG0TdV Kizlar çok streslendim şu an. Nst sonucu bu şekilde cikti. Yorum yapabilen var mı?
Tssemanur Smyye1B evet canım doktorda bakarken ters tuttu. Ne değişir ki anlamadım nasil yorumlanması gerekiyor
cahillesohbetikestim Tssemanur normalde alt tarafta sancı üst tarafta bebek kalp atışı olur ona göre çizgileri takip edersin ama böyle olunca neyin nerede olduğunu anlayamadım
Tssemanur cahillesohbetikestim 😔 kafam karıştı gerçekten. Bene anlamıyorum ki anlayan biri yok mu ki. 😒