Sinemira merhaba benim de dogumuma çok az kaldi doktorum önermişti banada göğüs kalkani kullan yara olmaz diye slikon kapak gibi bişey dimi resmini göstermişti daha almadim sizden bunu duyduğum iyi oldu şimdilik zeytinyağı ile masaj ve sogan kesip koyuyorum