Kızlar 12+2 yim kendimden vazgeçmiş gibiyim sürkeli yatıyorum oturuyorum başka yapabildiğim hiç bi şey yok bu hep BÖylemi gidicek 🤦🏻♀️ 13 de düzeliceksin diyorlar ama hiç inanamıyorum işe zor gidip geliyorum iş yerinde de sürekli oturuyorum hani zor bi şey yok yaptğm ama benm markete bile gidicek takatim yok bu kadarı anormal mi acaba 🤦🏻♀️