Ardakumsal Kızlar Adet 3 günü klomene başladım 1 yumurtam gelişti ve igne verdi doktor overlite galıba Vurdum Da İçim De hic umut yok Boyle olup gebe kalan Varmı
Kubra1235 Ardakumsal t olarak ne sorununuz var yumurtnizin boyutunu biliyor musunuz Canım ümitsiz olma kesinlikle umut hep olsun içinde pozitif enerjin olsun biliyorum insan her türlüsünü düşünüyor ama moral önemli Ardakumsal
Ardakumsal Kubra1235 yumurtalarım gelısmıyordu kısacası polikistlik over vardı yumurtam 20.48 mm büyümüştü çatlatma iğnesi Yapıldı
Btl_0909 Ardakumsal canım benimde bu ay iki Yumurtam oluştu ikiside 20mm di inşallah tutar ikimizinkide benim bu 2. Ayım klomenle 27 mayısta çatlatma iğnesi oldum yarın adet günüm 0 belirti 😂
Ardakumsal Btl_0909 bence 27 sonda çatlatma iğnesi Vurduysanız 27 sine kadr bekleyin bu ayın Erken Olabılır belirti icin inşşalah tutmuştur
Btl_0909 Ardakumsal yarın adet günüm canım gecikmesini bekliycem ama hiç bir belirtim ypk büyük ihtimal tutmadı