MerveEbru Kızlar 27. Haftamdayım normalde bu kadar çok akıntı bi anda gelmiyordu öyle bir akıntı geldi ki altıma yapmışım gibi bembeyaz bide neden böyle oldu acaba bir fikriniz var mı?
Esmaonur MerveEbru şeffafsa normal diye biliyorum ama eğer kar beyazı rengindeyse mantar oluyor. Gebelikte 3 kere geçirdim önce beyaz akıntı olarak başlıyor ardından ağırlar sancılar geliyordu
CiCi_BeBe_AnNeSi MerveEbru bagzen bendede geliyor atltima kaçırdım zannediyorum resmen bakıyorum bembeyaz akinti 😏
MerveEbru Esmaonur kar beyaz bildiğin zaten sarıydı şuan beyaza döndü enfeksiyon var bende ama bu kadar akıntı tek seferde gelmemişti hiç
Deemetibostnci Enfeksiyon başlangıcıdır koku ve sulanmaya giderse çoğalıyor demektir iki hafta önce bende yaşadım sanırım bu aylarda oluyur ya 29 a gidiom
Esmaonur MerveEbru enfeksiyon mantara dönüşmüş demek ki ihmal etmeyin derim fitil ya da antibiyotikle krem verirler