guzel_anne1 Esraa_21 doktoruna göre değişiyor kuzum ben 34. De girdim ilk ama 32’de başlatan doktorlar da duymuştum
Sulesaglam Esraa_21 şuan 32+4dum 32 de doktora gittim hiç nst ile ilgili bişey söylemedi 1 ay sonra gel dedi 😁
can9129 Esraa_21 kızlar kusura bakmayın ama ben Nts nedir bilmiyorum hiç duymadım 28+2haftaliğim 3.gebeliğim🤣🤣🤣
nrsen Esraa_21 ben 34 teyim doktor gerek görmedi keyfi yerinde gerek yok şuanlık dedi. 36 da tekrar çagırdı
Ilk-bebegi12 Esraa_21 Ben şu an 33 haftayım ve kontrolüm 35. Haftada hiç nst ye bağlanmadım. Nasıl olacak bilmiyorum sezeryan istiyorum diye sanırım