9 haftalık hamileyim, bugün düşük tehdidi tanısı konuldu kanamam yok sadece kaşık ve bel ağrısı bunun üstüne birde öksürük başladı öksürdüğümde bazen kasıklarım artıyor düşük için tehlikeli olabilir mi öksürüğümü hemen doktora gidip bildirmeli miyim ? Çok çok teşekkür ederim 🙏🏼