alonee Mnk16 Gümüş kapak ve emzik almadım. Lazım olursa alıcam zaten artık her yerde herşey satılıyor. Biberonu avent 0-6 aldım
iremss Mnk16 ben sadece gümül kapak kullandm ve memnun kaldm emzik ultra air aldm ilk kzımda ama ne aldysam kabul etmemşti