Deletedmom83940 bugün hemen hemen bir ay sonra ile gittim 8 saat boyunca oturmaktan belim ağrımış 10+3 de böyle ağrı çekersem ilerleyen haftalarıma doğru napıcam 🥺😢
Bet7408 Deletedmom83940 34+1 8-5 arası çalışıyorum ilk aylar işe gitmek beni hiç yormuyordu iyi bile geliyordu şimdi aşırı zooor ayaklarımın altı ağrıyor kasıklarım oturmaktan ağrıyor haftaya pazartesi gidip çalışamaz raporu alıcam malesef 😞
Tospikannesiiiii Deletedmom83940 ilk gebelikte 32 ye kadar çalıştım 40 a kadar da evde dolap tepelerinde idim bana mısın demeden ama şimdi 2.ve hiç yaşamadığım şeyler yaşıyorum çalışıyor olsaydım herhalde çıkardım rapor falan almaya ugralşırdım
Deletedmom83940 Tospikannesiiiii benim de ilk gebeliğim bilmiyorum ilk gün diye mi böyle ağrıdı belim bide normalde ben ayakta çalışıyorum hamileyim diye oturtuldum onunda verdiği hamlık var
Bet7408 Deletedmom83940 ayrılabilirdem biliyorum ama doğum sonrasında kullanmak istedim o iznimi o yüzden ayrılmadım