Sordum normal dedi dün gece saat 2 de gittim kanam ve parça gelmesini söyledim ve suan hayla. Öyleyim bana normal dedı kan pıhtısını atıyor dedı sureklı bunun için gelmene gerek yok dedı bebekte iyi çok şükür ama ben çok korkuyorum ilk gebeliğim ve çok istedik olmasını rabbim kimsenin sevincini kursagında bırakmasın inşallah