Kendincebiri Kızlar çok saçma da gelebilir ama kaşlarımı sürekli açan biriyim şimdi hamilelikten dolayı sarartıco kullanmak istemiyorum kaşlarım iyice koyulaştı ve kendimi çirkin hissediyorum 🥹 hamileyken kaşlarını açanlar var mı 🥹