Zeyneppkartop
Gebeliğim in başında Bi kaçkere alttan muayene oldum. Şimdi son 2 kontrolde oluyorum. Bebeğim düşmedi mesela haftaya doğumum var 😇
-miş - mış’lar hiç bitmez altı destekli de olmaz söyledikleri şeylerin öyleymiş böyleymiş derler sadece…. 🙄 Yok alttan muayene olma yok şeker yükleme yaptırma yok detaylı ultrasona girme çok bilirler hep.. Yıllarca dirsek çürümüş doktorlarımız cahil çünkü.