Sirine Kaç haftalıksınız? Doktorunuz kim? 7+4 Sebahattin Akyıl a gidiyorum , çok tatlı ılımlı ve pozitif bi doktor.
Seldaapk Sirine 17.haftadayım Ramazan Bayırlı doktorum.aslinda iki doktora gidiyorum aynı anda Samet Temel diğer doktorumda.
Sirine Bu iki doktoru duymuştum memnunlar genelde. Kötü bi doktora denk geldikten sonra sabahattin akyıl bana ilaç gibi geldi valla. Şimdilik memnunum bakalım..