Kızlar 7 haftalığım bugün doktora gittik kalp atışı oluşmuş dedi hocam dinlettirmiycek misiniz dedim ses verme özelliği yok dedi cihazın neyse resimde mi vermiyceksiniz dedim aşağı ultrasonda verirler dedi neyse gittim orada da her şey normal kalp atışıda var dedi oda dinlettirmedi sizce neden devlet hastanesinde dinlettirmiyorlar mı ilk küçükken dinlemek zararlı vs diyolar ondan mı kalp atışı var çok şükür rahatladım ama dinlemekte isterdim🥰🧿