Ipeekk Kızlar 31. Haftadayım ve karnım aşağıya düştü yani bebek sanki aşağıya indi. İnternetten baktım erken doğum diyor.. Lütfen bir öneride bulunur musunuz??
tazebiranne_hg04 Ipeekk 28 deyim karnım oldum olası hep aşağıda internete baş ağrısı yazsan beyin tümörü çıkıyor kontrollerde doktor sorun olmadığını söylüyorsa boşuna endişelenme
Bet7408 Ipeekk hamileliğimin başından beri karnım aşağıda ve bu tür şeylerde lütfen internete bakıp strese girmeyin 🌸