Fatma36 Selam canım anneler . 20 +2 deyiz ve böbrek büyümesi ve idrar yolu enfeksiyonu şikayetim var . Antibiyotiğe başlattı şuan doktor . Stend takılması gibi şeyler söylendi ama riski var mı siz yaptırdınız mi. Nasıl çözüm buldunuz neler yaptınız ?