mavi0803 meraba hanımlar 36 haftalık gebeyim bugün doktor kilosu için 2600 dedi ve bişey söylemedi ama az geldi bana 34 haftada 2350 ydi ve haftasıyla uyumlu demişti bende bu hafta 2800 falan olmuştur diye tahmin ediyprdum ama 2600 az geldi az almış sanki
melikeguneyozalp mavi0803 38+3’de ultrasonda 2500’dü 2540 gr doğum yaptım önemli olan bebeğin sağlıklı olması, kimseyle kıyaslamayın.🌸
Mustafaalpinannesi Merhaba ben bugün 35+3 oldum kontrolüm vardı bebek 3 kilo dedi acaba sizinki mi az benim ki mi çok anlayamadım 🤔
Mustafaalpinannesi mavi0803 o zaman tamam sorun yok ki sağlığı sıhhati yerinde olsun kilo alıverir hemen merak etmeyin ☺️
mavi0803 melikeguneyozalp tabiki önemli olan sağlıklı olması ama zayıf biriyim ve çok az kilo alıyorum o yüzden endişe ediyorum bebeğim zayıf mı kalıyor diye
melikeguneyozalp mavi0803 Doktorunuz sağlığı ile alakalı bir şey demediyse hiç korkmayın tadını çıkarın aynı bedende son haftalarınız. Bende hamilelikte toplam 9 kg aldım. Doğumdan sonra çok çabuk toparlıyorlar 1 ay oldu doğum yapalı 3.5 kg oldu bile. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.😊
Nagihann71 36+6 olduk 3250 gram olduk ama bence kimseyle kıyaslama sağlığı yerinde olsunda kilo önemli değil bence
Veronika Ben elika uygulamasını da kullanıyorum 36. Hafta için 2650-2860 gr araligindadir diyor bence doktor da sorun görmediği surece endiselenmeyin
mavi0803 Veronika aslında kilodan çok iki haftada 250 gram almasına takıldım bundan önce 2 haftada 500 gram almıştı hani son haftalar çok alıyordu🤔
Veronika mavi0803 benimki de 2 hafta önden giderdi şimdi 5 6 gün farka inmiş öyle devam edeceğini saniyodum ben de
Gamze3741 Kimseyle kıyaslama yapmayın bence benim bebeğimde 36 haftalık 2700 normal dedi doktor ki önemli olan kilosu değil sağlığı dedi bana göre de öyle boşuna moralinizi bozmayın ☺️❤️ Sağlıkla gelsinler inşallah