nergis-07 Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim TSH değerim 3.68 çıktı doktorum iç hastalıklarına yönlendirdi, siz böyle bir durumla karşılaştınız mı doktor sizlere neler önerdi , beslenme konusunda önerileriniz var mı?
Gul-18 nergis-07 valla seninki düşük korkma ilaç ile daha düşer 3 un altını kabul ediyor doktorlar benim 10 cikti ilaç ile düştü sukur
NurrrH nergis-07 ilk bebeğimde ve şuan ki gebeliğimde her ay takibini yapıp ilaç kullandım, kullanıyorum da
miraninannesii nergis-07 euthyrox diye bir ilaç canım ilk 50 ile başladım sonra 75 oldu sinra 100 çıkardı troitim duadu serbest T4 oynadı bu sefer yarın tekrar gidicem bakım kaç gramlık vericek bunu her ay kontrol de etmek lazm
nergis-07 Size önerilen ilacın adı nedir acaba yazabilir misiniz, bir de dahiliye bu ilacı yazıyor mu
guler-p55 nergis-07 eğer düşükse normal iyotlu sofra tuzu kullanmayı tavsiye ediyolar bnde iyotlu kullanıyorum folik asitimde de var iyot yine düşmüş kontrole gittiğimde tiroid için tekrar baktırıcam
T1996 nergis-07 canım beslenmeyle hiç alakası yok değer çok yüksek değil ilaç başlarlar bir aya düşer ama ilaca hep devam edeceksin korkma çok gebede oluyor bende de var hatta ilacı biraz aksattım geçen ay 7ye çıkmıştı dozu yükselttik devam ediyorum doğurmak üzereyim sıkıntı yaşamadık bu değerler sıkıntı yaşanacak değerler değil korkma ama önlem amaçlı ilaca başlatırlar direk çünkü gebelikte ekstra yükseliyor bu hormon🌸
3prens71 nergis-07 bnımde 7 haftalıkken 8 küsür cıkmıstı hemen ılaca başladılar şuan norml degere düştü ayda bır takıpteyım bnde
T1996 nergis-07 olmadı zaten beslenmeyle hiç etkisi yok bu hormonun, ben şu am euthrox 125 kullanıyorum bu ay ekstra yükseldiği için normalee gebelik boyunca 100 kullandım🌸
T1996 T1996 nergis-07 ilaç gebelikte hiç zararlı değil vücudumuzdaki hormonun ilaç hali hiçbir ek madde yok korkma ilaçtan ya da dozundan🌸