Kızlar hastaneden geliyorum bu değerler hakkında doktor bey sağol sun hiçbir şey söylemedi bebeğimin kaç haftalık olduğunu sorduğumda da eline kağıt verdim dedi saygısız 4.buçuk dedi ama daha fazla olduğunu biliyorum hiçbirşey anlamadım resime bakarsanız sevinirim
