Selamcanim 24 haftalığım 4 kilo aldım. Herkesin bünyesi farklı tabi. Kimse size çok aldınız yada almadınız diyemez. Ama doktorunuza sorun isterseniz. Çok kilo da genel insan için iyi değil biliyorsunuz. Sağlıklı olsunlar da bebeklerimiz. 💙
Minikkus0101 Selamcanim Haklısınız teşekkür ederim 🙏🏻 pazartesi şeker testimiz var şekerden korkuyorum inşallah sıkıntı çıkmaz 🤲🏻🤲🏻❤️❤️
Nsrn1 Minikkus0101 aşağıda bir yorum gördüm herkesin bünyesi birbirinden farklıdır demişti. çok haklı doğru bir yaklaşım 😊 gebe kaldığınız kiloya ve beden kütle indeksinize göre ortalama kilo artışınızın kaç olması gerektiğini doktorunuza sorduğunuzda mutlaka size söyleyecektir 😊 hem sizin hem bebeğinizin sağlığı yerinde olsun gerisini düşünmeyin ❤️ kilo dediğiniz şey rakamlardan ibaret alınır verilir takmayın sağlığınıza odaklanın 💕
tazebiranne_hg04 Minikkus0101 herkes az kilo almış ben 24. Haftamda 13 kilo almıştım sonrasında hiç saymadım bile 😢