angela4 benim kendi doktorum 21 haftada görüp söylemişti hemen perinatoloji yönlendirme yaptı 1 hafta sonra da oraya gittik kalbindeki parlaklık büyüyecek gibi durmuyor sorun teşkil edecek gibi değil dedi biraz içimiz rahatladı kendi doktorumda öyle demişti takip edelim diye şuan 28 haftadaym en son 25 haftada gittiğimde parlaklık hala duruyordu ama küçük büyümemis dedi büyürse sıkıntıyms 2 hafta sonra gidicem tekrar bakalım bende merak ediyorum büyüdü mü büyümedimi ne kadar sknti olmayacağını söylense de biz anneler kafayı takıyoruz işte inşallah sizinde birseyiniz çıkmaz