Semataskiran Selammm anneler ✨ 32+5deyiz teyzeleri 🤰 cinsiyetimiz erkek 🐬 isim konusunda kararsız kaldık size de sormak istedik 💙 Kubilay mi ? Efe mi ?
Semataskiran @Leylaucr normalde ikisini koyacaktık fakat soyisimle çok uzun oluyor o yüzden kararsız kaldık zaten 😅💙☺️