Benim hamileliğim boyunca akıntım vardı şeffaf beyazdı 38. Haftada doktor alttan muayne etti ben uyardım rahimi nişanın gelebilir dedi gerçektende canım yandı baya akşamına şeffaf ama kanlı geldi akıntı normalden farklıydı yani baya çok oluyor ara ara gelmeye devam ediyor bu ikinci gebeliğim ilkinde nişanım gelmemişti