ikizannesi34 Kızlar ikizlerime gebeyim son haftamdayım doğumdan snra emzirme serüveniniz nasıldı? Sütü ikisine de yeten mama vermek zorunda kalmayan var mı?
charlottececi ikizannesi34 ben :) henuz 4 gun oldu dogum yapali. Her sagimda 150 ml sut sagiyorum. Bebekler kuvozde emzirmeye de gidiyorum. Fazlasi bile kaliyor sanirim orda. Cok sukur sadece anne sutu yetiyor 🙏🏻
Hellili ikizannesi34 benim sütüm çok çabuk kesildi maalesef eğer doğum sonrası dinlenebilirseniz güzelce de beslenip bebeklerinizi düzenli bi şekilde emzirirseniz sütünüz yetecektir diye düşünüyorum ben yalnız baktığım için zor bi süreç oldu benim için o yüzden sütüm kesildi yani süt anneye bağlı tamamen tabi bi de bebekler reddetmezse inşallah
fatma24--- ikizannesi34 maşaallah ne güzel..bende 34+3 günlük ikizlerim…1.5cm açılmak varmış nst de sancı falan yok..evde yatıyorum hedefim 36yı geçmekti 🤷🤷bebeklerin durumu iyi bekleyeceğiz dedi
Zuleyha-12 ikizannesi34 durmayan sancılarım var ve alttaki bebeğim beslenemiyor kilosu ilerlemiyor rahim ağzında yumuşama var o kadar ilaç iğneye rağmen doktorum her an suyun gelebilir dedi
ikizannesi34 Zuleyha-12 Allah yardımcın olsun canım benim ama sakın üzülme 34 haftalıkmışsın ikiz bebek için iyi bi hafta bu emin ol çoğu daha erken doğum yapıyor. Kendini kasma lütfen sezeryanı kolayca atlat ve bebişlerine kavuş inşallah 🤲🤲🌺
ikizannesi34 charlottececi maşallah darısı tüm ikiz annelerine 🤲🤲 Kaç haftalık doğum yaptın küvöze neden girdiler canım? Ne kadar süre kalıcaklarmış
Bimucizeee charlottececi gozun aydin canim tez zamanda yaninda olurlar umarim sut sagma makinasi aldinizmi?
Zuleyha-12 ikizannesi34 çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
charlottececi ikizannesi34 35+0 da acil dogurdum. Gebelik zehirlenmesi gecirdim. Bebeklerim kucuk ve belli sıkıntıları var o yuzden
mor_menekse1 Süt malesef ki doyurmuyor büyüdükçe 30 haftalık dogdu ikizlerim çok şükür 5 ay emzirebildim snra doyurmadı diye mamaya başladık her türlü büyüyorlar merk etmeyin 3 aylık ikizlerim😍darısı başınıza
ikizannesi34 Hellili olsun emende büyüyor emmeyende en azından bir süre verebildiniz şifa olsun inşallah hiç emziremeyende var
ikizannesi34 fatma24--- bende bugün 37yim nstye girdim ufak ufak sancılarım var perşembeye sezeryan günü verdi ama o günü beklermi bebişler bilmiyorum 🤷♀️
fatma24--- ikizannesi34 bekler inşaallah..maşallah haftanın çok güzel..benim ikiz gebelikte sorunum tam 34.hagtada başladı..açılma oldu..ben hissetmedim hiç ..sadece çok baskı ve sertleşme var karnımda..kafaları çok aşağıdaymış..bol bol yat dedi..1.5 cm işte inşaallah artmaz..😔bugün 34+3..ah bi 36 olsa süper olur