edis22 Kizlar 34+1deyim. 1 haftadir gobegim asiri kasiniyor krem yag falan suruyorum ama dinmiyor. Napmam gerek? Gercekten cok kotuyum yardim edin onerileriniz varmi?
zeytinkiz edis22 gebelik kolestazı olabilir mi 🙄 gidin özellikle o degerleri batırın ne olur ne olmaz
edis22 Nskyhn gobek deligimin kenarlari catlamis gibi. Eee sonuna kadar boyle kasinacakmi? Cok dayanilmaz gercekten
edis22 ozlemkrkmz cok dayanilmaz ya. Kasidigimda bi kac dk rahatliyorum. Ama catlar iz kalir diyede pek yapamiyorum. Cok kasiyinca bide aciyor
Nskyhn edis22 ya kan değeri falan olabilir mi ki gebelikte kaşıntı için doktorlar bir şey diyor ya 🤦🏻♀️
ozlemkrkmz edis22 Hiç sorma ya bide geceleri daha çok kaşınıyor uyuyamıyorum da kaşımayayım diyorum ama sonra dayanamıyorum
zeytinkiz edis22 bilmiyorum ben hastanede yaptırdım devlette. İlk ay kontrollerine giderken yaptırmıstık doktor söylüyor git hemşire yapsın diye