Semmra Kızlar 35+3 haftalığız. Bugün kontrolümüz vardı ultrasonda 37+4 düz. Doktor bebeğin kafası baya asagida göbeğinde asagida duruyor dedi. Böyle olup erkenden gelen oldu mu sizlerde 🥰
bgymuk Semmra 32 haftalıkken oğlumun başı aşağıdaydı hatta doktorum beni korkutup 3 hafta böyle idare edebilse çok iyi olur demişti ama oğluşum 38+4 te geldi 😊 dert etme bence , rabbim sağlıkla bi nefeste kurtarır inşallah
Tubmavi Semmra arkadaşım 34 gibi baş aşağı döndü direkt kanala girdi sanırım koz bi anda ağırlaşmaya başladı kemiklerim vajinam ağrıyor diyordu hep 36+3te doğurdu kafası hep baskı yapıyordu.
Tospikkkk Ay benim 28. Haftada pelvisle bir demişti eve gidip geri gelirsin diyordu hep 39 da doğum yaptım takmayın haftanizda iyi zaten