Kemanet Benim de geçen yıl bu zamanlar keseyi gördükten sonra kanamam olmuştu. Doktorum progestn ve pruluton iğne verdi ama düşük gerçekleşti. Müdahalesiz kendi kendine düştü. İki adet dönemi geçtikten sonra deneyebilirsiniz dedi. Biz bir sene bekledik. Geçen ay tekrar hamile kaldım, o da kimyasal gebelik oldu. Yine kanamayla sonlandı.