ilkheyecanilkannelik26 Selam kızlar 20.haftamdayım ama 2 haftadır iştahsızlık sorunu yaşıyorum karnım çok sık acıkıyor ama hiçbirşey yemek istemiyorum 2 kilo aldım şimdiye kadar varmı ben gibi olan anne adayları ?