Helinzdmr Adet sancısı gibi sancilarim var belime de vuruyor 37.haftadayim rahimde de baski hissediyorum yanma gibi dogum sancisi olabilir mi bu ilk gebeliğim cok tedirginim
zzhrrl Helinzdmr canım bende 37.haftadayım baskı hissediyorum senin gibi ara ara adet sancısı gibi de oluyor ama sancılar düzenli değil gelip geçiyor bendekiler kısa süreli. Sakinliğini koruyarak sancı sıklığını takip etmelisin😊 Helinzdmr