Sbm050421 Ben ara öğün ne yiyeceğimi şaşırıyorum , hem faydalı hem kalorisiz şeyler tüketmek istiyorum , incir kurusu, süt , kahve , meyve falan tüketiyorum sizin var mı tavsiyeniz kızlar
egeninincisii Sbm050421 Her gün aynısı ve hepsi değil tabi ama yediklerim ; kuruyemiş , elma , süt , muz , karpuz , avokado , limon (evet ben bir limon delisiyim 😂) , kek , kuru meyve , tuzlu limonlu salatalık havuç , meyve suyu tüketiyorum.
star3star Sbm050421 sabah akşam ana öğün olarak besleniyorum.öğlen muz yulaf süt blensrdan geçirip içiyorum.sna bir ara daha yapıp çiğnkuruyemiş yiyorum
Momofleos Hurma topları yiyorum bazen sütlü soğuk kahveyle, karabuğday yada mısır patlağı üstüne azcık fıstık ezmesi sürüp muz dilimleyip yiyorum, lifalif yiyorum, ceviz-peynir ya da galeta peynir basen muzlu sütlü kakaolu smoothie yapıyorum genelde hem mideme hem keyfime hitap etmeye çalışıyorum kaloriye dikkat ederek 😄