Tusem ben de 32. haftada hallettim, geriye birkaç tane ütülenecek nevresim takımı kaldı. pijama aldım kendime bir de terlik bulabilirsem hastane çantamı da hazırlayacağım. bir de çikolata siparişi vereceğim 1 kutu. onun dışında bir hazırlığımız kalmadı çok şükür tamam gibi her şey.