Aselminamm Sabah kalktım kahvaltı hazirliyordum bir ıslak lik hissettim vajinadan birsey altı gibi akintidir dedim umursamadim ama cok hissediyordum. Sonra lavaboya bir gittim ki afedersiniz lutfen iç çamaşırımda cok cok fazla akinti ve islaklik var normal derecede degil 35 haftaligim simdi de biraz adet olacakmisim gibi ağrım var kasiklarimda acaba normal mi hastahane uzak boş yere gitmek istemiyorum korkuyorum da
Asiyeomur Aselminamm canım akıntıyla birlikte ıslaklık bende 3 defa oldu 39+1 olduk halen daha paşam kucagimda değil karnimda cnki rahatı yerinde beyimizin
Aselminamm Minikanne06 evet ama korkudan stresten de olabilir suan lasik ve belimde ağrı var biraz daha bekleyeyim diyorum belki tekrar gelir o zaman giderim
Minikanne06 Aselminamm tamamen boşalmadıysa bekle suyun biterse bebek oksijensiz kalır .. gelen akıntıyı tutabiliyosan çiş tutamıyosan su derler kontrol edersin canım Allah yardımcın olsun
Aselminamm Minikanne06 akıntı ve su vajinadan geldi onu hissettim görüncede şok oldum o kadar coktu ki simdi de kasiklarim falan agriyor belim ile bakalim.biraz daha bekleyeceğim yengemin de once az sonra birden cok gelmiş