HafizeMina Kızlar selam. Doktorum doğuma 3 hafta kala yani 27. Haftada izne çıkman gerekiyor dedi. Bu üç haftayı yada 2 haftasını en azından rapor olarak yazdıran var mı? Bilgisi olan bilgilendirirse çok memnun olurum 😘😘