Bebetonun_motheri Güzel anneler bebisinizin hareketini ilk ne zaman hissetmistiniz ? Biz 18+5 iz ama daha tık yok 😂 Yada ben anlamıyorum galiba Pazartesi doktoruma sorucam bakalım
Babyloadinggg Bebetonun_motheri ben de 19 haftada hissetmiştim. O zamana kadar küçük küçük hareketler vardı ama anlamamıştım bebek mi diye. 19 haftada net hissettim:)
sevcanuyumazz Bebetonun_motheri 19. Haftada bir kere kalp atışı gibi hissetmiştim ondan bile emin değilim. Net şekilde 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım ☺️
DemirinAnnesiiii Bebetonun_motheri 20 +2 de ilk tekmesini hissettim. Şimdi ise yer değiştirmesi falan herseyini hissediyorum 28 +2 iz şuan
Merveofs İlk gebelikte geç anlasiliyormus. Ben 20 gibi çok minik bir şeyler hissediyordum tam hareket, yer değiştirme, tekme falan nlamam ayırt etmem 24ü buldu 🙊
Cnslrsln Bebetonun_motheri valla ben 21+4deyim, şimdiye kadar hissettiklerimi bağırsak hareketi sandım ama meğerse bebek hareketleriymiş yani son haftalardaymış gibi hareketlenme beklememek gerekiyor. Sağlıkla kucağınıza alın 😊
MG2357 Benim de ilk gebeliğim,20. Haftadayım hala hissedemedim. Bazen acaba sıkıntı mı var diye de korkuyorum
Verasmommm Bebetonun_motheri ben 18.haftalarda hissetmeye başlamıştım ilk kez. çok farklı bir his zaten anlıyorsunuz hareketi olduğunu böyle sanki karnınız göz seğirmesi gibi bir hal alıyor tabi sonrasında şiddetleniyor dönüşünü bile hissediyorsunuz ama korkmayın 22-23e kadar hissetmeyen anneler var ilk gebelikte ayırt etmesi zor olur diyorlar zaten erken hisseden çok az
Ays_cskn Bebetonun_motheri ilk gebeligimde 20.haftadan sonra simdikinde 15,16 hafta gibi hafif sekilde suan 22.haftamdayim net hissediyorum sukur ilkn gebelikse sizinde normal hissedersiniz yakinda ☺☺😉