yeliz007 hemşireyim ben vermeyin, bebek onu tolere edebilecek bünyede değil, süt emerse yeteri kadar aç kalmazsa sarılık olmaz şekerli suyla alakası yok tok olması lazım bebeğin, benim kaynanamda aynı şeyi yapacağını söyledi asla dedim su bile verilmiyor yenidoğana bırak şekerli suyu ama eskiler işte