Slm kızlar anneler ve anne adayları biz bugün tam 30 haftalik olduk Ama nedense bugün bebeğimin hareketlerini çok hissetmiyorum saba h hisettim bide şuan karnımda Ara çarpma oluyor bebeğimin hareketleri neden öyle sizde de durumlar öyle mi 😏
Maddi durumdan hastaneye de gidemiyorum lütfen yardımcı olur musunuz