Gozdenur Kizlar, dun doktora gittim. 1 ay once gittigimde vitamin vermisti almadim. Dun yine bi kac tane hap yazicakti. Dedim ne faydasi var ve mecburmuyum. Vitamin sana kalmis, eger saglikli besleniyorsan gerekmez zorlayamam seni dedi. Ve kan ilaci yazicam dedi. O ne icin diye sordugumda anlatti ve onu tabiki kabul ettim. Hamileligimi ilk ogrendigimde d vitamin eksikti. Onun hapini tabiki Kullandim. Ve folik asitte kullandim. Bunun disinda vitaminleri kullanmayi dusunmuyorum. Kendimi saglikli, dinc hissediyorum. Tabiki hasta, yorgun hissetsem neyimin eksik oldugunu ogrenmek ister ona gore duzenlemeye calisirim. Yani kendimizi o haplara baglamayalim. Ben hicbizaman hapi cok seven biri olmadim. Zaten habersiz hamile kalmamda dogum kontrol hapi yuzunden oldu🤣🤣 Kan ilaci kilo yaparmi kizlarr? Henuz almadim eczaneden hapi. Bugun alicam insallah. Ama yan etkilerine gorenler varmi? Umarim migde bulantisi felan yapmaz cnku 3 gundur yine basladi bnm bulantilar 😔😔
Annesininumudu Gozdenur bende kullanıyorum 3 ayimdan itiberen kan hapı ilk zamanlar bunyem alışana kadar yan etkileri oldu sonra dan geçti bende kilo felan yapmadı decavit diye bi ilaç verdi ama.kullanmadım daha
Baharun2 Gozdenur vitamini bana da gerek görmedi doktorum ama kan ilacını kullan canım.Kilo fln yapmıyo ekstradan.
Tugbamete Gozdenur benimde perşembe günü büyük ihtimal kan ve demir başlıyacak bende hiç sevmiyorum ilaç kullanmayı şuan sadece magnezyum içiyorum oda ayakta çalışıyorum bacaklarıma çok kramp giriyor diye kan ilacına kötü diyolar ama inşallah bulantı yapmaz
Gozdenur Annesininumudu bana daha yeni verdi. 20 haftalik olduk. Yan etkisi olmayaydi iyidi. Zaten dengemiz tamamen sasti 😔
Gozdenur Baharun2 evet kullanicam. Zaten kullanma nedenini sordum sonra yazdirdim. Kendi sagligim ve bebek icin. Doguma kadar kullanilmasi gerekiyormus.
Gozdenur Tugbamete insallah yapmaz. Baska hap vermesinler yeter 😔 zaten agir bi surec. Ustunede haplarin etkileri tamamen cekilmez hale geliyo 😔😔