Nnanaa Ozgee96 ben kendikimide anlayamamıştım dr oluşmuş demişti sadece. Sizin doktorunuz bir şey dedi mi.
MerveEbru Ozgee96 ben fark etmedim yolk kesesini ama doktorum var dedi sizin doktorunuz ne söyledi acaba?
Eslem_1 Benim doktorum yolk kesesini göstermişti ultrasonda da netti hatta ilk haftalarda bebeğe kan akışı bu kese tarafından sağlanır sonra kaybolur demişti sanırım
Ozgee96 JJ19 Yolk kesesi, hipoblast hücreleri tarafından oluşturulan, embriyoya bağlanmış zarımsı bir kesedir. Kese embriyonik gelişimin ikinci haftasında, amniyotik kesenin biçimlenmesiyle aynı zamanda oluşmaya başlar.
Eslem_1 Ozgee96 bilmiyorum ki doktorunuz ne dedi ? Benimki kesenin üst tarafında küçük birşeydi bu görüntüde sadece kese var gibi ama daha 5 haftalıksınız..sanırım bana doktorum biraz daha haftamız ilerleyince göstermişti yolku biraz daha beklemelisiniz bence
motherofcats 5+2 de kese görmeye çağırmıştı beni doktorum içinde yolk sac vardı 5+5 siniz sanırım sizin de olması gerek doktora sormadınız mı?