Deletedmom_35 çok iyi oldu. Dünden beri gündemde. Sürekli şikayet var cimer, EGM , sağlık bakanlığına. Herkes ayaklandı sonunda. Bu iğrenç mahluk hakkında, buna izin verip video çektiren hastane ve cocuğu veren aile hakkında soruşturma başlatıldı. Çokta iyi oldu. Umarım yüklü miktar para cezasının yanı sıra hapis cezası da alır.