gzmoztrk 5 ay boyunca tüketmedim. Geçen sağlık ocağında ebe mutlaka tüketmem gerektiğini söyledi (o söylemeden de biliyordum ama birinden uyarı bekliyormuşum 😂) ondan sonra kahvaltıdan bir iki saat sonra ara öğün olarak içine minik minik meyve doğrayarak tüketmeye başladım 🤷🏻♀️